Saturday 11 February 2012

Anak-anak @ TSH

salam,.
hye!,.ari ni aku nak share skit ttg activity ak ari ni,.merangkap activity yg plg best lar,.
jadi SUKARELAWAN @ Taman Sinar Harapan ( TSH )

penghuni kt TSH ni terdiri dari pelbagai umur,.
dari budak2 sampai la ke tahap at0k2,.
tp part kami kali ni juz utk budak2,.
utk satu pr0gram akak2 degree kt U aku ni,.

slama ni aku x angkat port sgt pasal budak2 ni,.
mse kwan ak ajak j0in program ni pn,ak juz ckp ok sb xlarat tanggung b0san kat u ni,.hehe
mlm sebel0m nk pegi 2,mmg ak debar gile2 la,.tbe2 rse tak0t,.
takot ilang sabar,.hehe

tp sume x mcm ap ak pkir,.
pr0gram nye ak xd la amek port sgt,.tp kerenah budak2 kt sane,mmg bet0l2 tarik perhatian aku,.
ade budak dtg nk duduk atas pangku 24jam la,ad yg gile bergambar la,.
comel je perangai masing-masing,.
& u know what?,.i'm crying..
tibe2 sedih mse dorang buat persembahan,.
terasa berat je nak balik,.
naseb baek la mse kt0rang balek 2, budak2 ni da mas0k mandi,.klu x,ak rse msti ramai yg berdrama,.hehe

panjang sgt da aku cite,.j0m la tgk skit gambar2 mse kt sane,.c(:

sin pei,.
budak ni xtau nape, die marah klu kt0rang ckp cina or sruh die ckap cine,.

sin pei n dik nor
antara budak yg gile sgt bergambar,.hehe

yg baju belang 2,.anak si ijat ni,.
berkepit je dgn ijat,.
jeles plak ak,.haha



anak2,.akak da mule rindu kat korang ni,hehe


No comments:

Post a Comment