Saturday 22 September 2012

cerita aku


Da dekat sebulan aku digelar ‘penganggur’.hehe

Plan behenti keje untuk sambung degree,.tp keadaan xmengizinkan..
So, nak xnak,terpakse jugak la aku lpaskan pluang sambung degree aku kt upm.

Sedih yg teramat sgt la kan,. Aku teringin nak msok upm since aku skola menengah lagi,.skrg da dpt, aku tepakse plak tolak bulat2,. Mm,. ni la idop kan,. Xsume yg kite rancang akan menjadi,. Sume akan jadi juz kalau dapat keizinan dariNya..

Minggu lepas aku ade interview,. Jawatan pembantu tadbir je kan Pejabat SUK  Negeri 9. Pertama kali interview, juz imagine keadaan interview tu based pade ape yg lect aku penah cite dulu,. Mmg nervous,ade gak la soalan yg die tnye yg buat aku tergagap-gagap menjawapnye,.huhu. keputusan interview 15hb 10,. Harapan tinggi sb da xlarat tanggung bosan dok kat umah,.hehe

Apex.. nama ni still ade kan,. Tu la, slagi dendam kat hati ni xhilang, slagi tu aku xkan lupe nama ni,. Oh! Sblum aku lupe..

“ happy birthday apex!”

Tinggal satu step untuk apex!..kesabaran masih banyak kat hati aku ni,.

Lupekan tu sume dulu,.  Skrg aku tgh xsabar tunggu kelahiran baby,. Mesti chumil mcm aku gak,.hehe!

::pengalaman hidup yg lepas dah jadi satu kekuatan untuk hidup aku skrg dan masa akan datang::

No comments:

Post a Comment