Tuesday 22 March 2011

wanita..



Aku wanita punya hati nurani yg xdpat dibohongi
Pabila cinta tlh membutakan mata
Dan membuat tuli telinga,.
Apakah salah jika aku mnyinta
Apakah salah jika engkau ternyata,.
Pilihan hati belahan jiwa ku ini,.
Cintaku ini anugerah terindah dri g maha kuasa
Cintaku padamu xpernah berubah
Meskipn kita berbeza,
Apakah slah jika ak mnyinta
Apakah slah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwa ku ini,.
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hati nya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia..
Apakah slah jika aku mnyinta
Apakah slah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini
Aku wanita,.
Yang hnya perlu kau fahami,.


LEMBUT wanita krn senyumannya,
CEKAL wanita krn beraninya
PATUH wanita krn kesetiaannya
SABAR wanita krn imannya
KASIH wanita krn belaiannya
LEMAH wanita krn airmatanya
IKHLAS wanita krn simpatinya,.
PENDAM wanita krn cemburunya
SAYANG wanita krn keibuannya
TANPA WANITA lelaki menjadi lemah
KERANA WANITA jugalah lelaki mnjadi kalah,!

No comments:

Post a Comment