Wednesday 21 March 2012

11 mac 2012

11 mac 2012.!

Last paper!,last paper!,last paper!,.(gaya zizan.hehe!)

Aku bebas!,.bebas dri di jajah oleh exam2 n assignment,!
3tahun kt Unisza,. Aku syukur sb dpat abeskan sume tanpa ade halangan..
Tapi,.

Aku sure+pasti+confident!

Yg aku rindukan kawan2 klas aku terutama skali kawan2 blok FATIMAH,!

Mule2 msuk u ni,mmg xbest tp bile da akhir2,rase syg sgt,,
Smpaikan kitorg sume nk sambung kt Unisza je lepas ni kalau ade rezki utk sambung degree,. Tapi aku jea yg x apply kt Unisza sb xd kos yg aku minat,. Kos aku skrg, off course la xd kn,.huhu

Antara detik2 terindah aku ngn diorg,xdpt aku ungkap kn dgn kata2,.

Aku juz mampu simpan gmbar2 diorg sbgai memori terindah aku,.

gambar kenangan,!

masing2 tengah berbangga ni,,hehe
anugerah dekan..
utk ak,.yg ke-4

time ni sume busyuk gile2,.gara2 telur tembelang simpanan ise,,he2!


mase besday aini..

dengan budak group aku,.'
setahun bekerje dgn diorg,.
BEST!

mase BBQ,.time ni ak mule2 berkenalan ngn UNO,,haha
2 yg gile maen,.klu jumpe dak2 laki ni,ak mesti tnye UNO,.haha

makan2,.
antara makan malam bersama utk terakhir kali nye,,

mase lepas abes paper first,.
kitorg sayang sgt2 la ngn SIR ni,.hehe

bergedik-gedik,!.haha
harap2,.ade lagi la kelapangan utk ber-happy2 dengan kawan2 intrade aku nih,.hehe!

No comments:

Post a Comment