Thursday 1 March 2012

flashback la pulak..

malam ni mood blaja aku memang ke laut!
pas isyak,dlam pkul 9 lbh,.aku da start jadik LECTURER utk sara ngan fida
fham kan dorg tntang INSURANS,.
aku ni mcm bese la,.even bende 2 aku xbpe nk fham,ak still gak nk try pham kan dorg
atau erti kata laen,AJAR dorang pasal2 study ni,
al-maklum la,.aku ni percaya kan KARMA sgt2,.huhu
lpas ajar dorang,,aku layan movie then, belek2 fb,.

mse dok belek2 fb aku,aku bace la msg2 aku yg lepas2,.k0t2 la ade yg pat0t diDELETE,.
last msj aku,.MAY 23rd 2010,.
msej aku clash dgn Arip,.

sampai skrg,aku sendiri xtau yg die tu tau atau tak nape sbenarnye aku nak clash,.
maybe pade die,kisah aku clash dgn die ni di sebabkan keCURANGan aku,
tp sbenarnye sb laen,.
sara, raja, ezah ngan 2,3 org kwan ak lg je yg tau sebab sbnarnye nape ak pilih utk clash,.

curang utk aku mmg xkan wujud!,.
sbab bagi aku,.
bile kite setia,bahagia menanti.!
& aku juz some1 yg desperate kan KEBAHAGIAAN.!
bukan KESEDIHAN.!

aku rase lagi better die ter0s xtau,.
kalu die bet0l2 da kenal aku time 2,.sume ni xkan jadi,.

haha!,.jodoh xde la,.
tp baek jugak sume ni jadi,.& betol jugak ape yg aku pilih ni,.
die da jumpe yg terbaek,.& aku msih bel0m ade yg pat0t ade di hati,.CHEWAH!,.
haha!

No comments:

Post a Comment